دپارتمان ها

واحد
منابع انسانی

فعالیتهای گروه ساختمانی زاگرس مبتنی بر منابع انسانی توانمند و اثر بخش میباشد. رضایتمندی ، توسعه و کمک به تحقق اهداف متعالی کارکنان در زاگرس از اولویتهای اصلی رهبران این مجموعه می باشد . توجه به جذب و توانمند سازی نیروهای بومی در حوزه های جغرافیایی مرتبط بها دادن به اشتغال بانوان و ایجاد تسهیلات و امکانات آموزشی رفاهی و انگیزشی از جمله استراتژیهای کاربردی هدفمند در این واحد میباشد. در این راستا واحد توسعه منابع انسانی با سه رویکرد اصلی زیر با استفاده از تیم متخصص و مشاورین مرتبط مشغول به فعالیت میباشد.

• شناسایی و جذب منابع انسانی توانمند و دارای پتانسیل

• آموزش و توسعه پرسنل

• رضایتمندی و وفادارسازی

پرسنل
گروه ساختمانی زاگرس، رضایتمندی مشتریان و ذینفعان خود را وابسته به رضایتمندی منابع انسانی خود می داند

واحد معماری گروه ساختمانی زاگرس با ترکیب دو واژه علم و هنر، سبکی نوین و خاص را در چشم مخاطبین خود پدیدار می سازد. استفاده از ایده های خلاقانه، فناوری های نوین و ترکیب آنها با نوع کارکرد ساختمان از جمله توانمندی های این واحد میباشد. این واحد توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی را در طراحی های خود مد نظر داشته و در صدد ایجاد بستری تعاملی با هدف ایجاد الگوهای جدید معماری نوین در ایران زمین می باشد.

واحـد
معماری

واحد
فنی مهندسی

واحد فنی گروه ساختمانی زاگرس به عنوان هسته اصلی مجموعه ، با استفاده از توانمندی های افراد متخصص و متعهد و بکارگیری روشها، ابزار و مدلهای نوین اقتصادی و بروز حوزه صنعت ساختمان تجربه ای متفاوت و استثنایی را برای مخاطبین خود ایجاد نموده است. توجه به استانداردهای روز دنیا ، تعهد به استفاده از نهاده های با کیفیت و اصول ساخت از جمله الویت های کاری این واحد میباشد. واحد فنی گروه ساختمانی زاگرس به عنوان یک واحد پیشرو با برگزاری آموزش های داخلی مستمر از جمله توانمند ترین گروه های فنی در حوزه صنعت ساختمان در سطح کشور می باشد.

کنترل و پیگیری امور محوله به کلیه واحدها و نیروهای امور فنی و برنامه ریزی جهت ارتقاء بهره وری سازمان و بالارفتن کیفیت امور با رصد دقیق کارهای ارجاع شده به واحدها و تشکیل جلسات مستمر کنترل پروژه مطابق با استاندارد روز دنیا به عهده این واحد میباشد. واحد کنترل پروژه مستقیما با نظارت رهبران گروه ساختمانی زاگرس تضمین کننده کیفیت و اجرای درست پروژه های در دست ساخت می باشد.

واحد
کنترل پروژه

واحد
حقوقی

از جمله ارزشهای اصلی در گروه ساختمانی زاگرس توجه به قوانین و مقررات و الزام به ساختارهای قانونی و تامین منافع همه ذینفعان در مجموعه می باشد. در این راستا واحد حقوقی گروه ساختمانی زاگرس با بکارگیری مشاورین و کارشناسان خبره کلیه خدمات حقوقی در لایه های مختلف سازمان و ذینفعان دیگر را ارایه می دهد.

تامین و مدیریت منابع مالی در شرکت های ساختمانی از جمله پیچیده ترین فرایندهای کاری حوزه مدیریت کسب و کار بوده که این مهم با استفاده از افراد متخصص و ابزارهای نوین با کیفیتی شایسته در واحد مالی گروه ساختمانی زاگرس انجام میگردد. توجه به مدیریت مالی در این سازمان به عنوان یک رکن اساسی باعث گردیده این مجموعه خارج از فراز و فرودهای اقتصادی بازار در مسیری مطمین گام برداشته و مطابق با برنامه ریزیهای انجام شده اهداف خود را محقق سازد.

واحد
مالی

واحد
بازرگانی

واحد بازرگانی گروه ساختمانی زاگرس با توجه به تکنولوژی و قابلیت های فنی شرکت و راهکارهای علمی و نوین مدیریت بازرگانی عهده دار برنامه ریزی سازماندهی هدایت و هماهنگی در تامین خرید و فراهم نمودن نیازمندی های ساخت در پروژه های مختلف مجموعه و همچنین نیازمندی های داخلی سازمان میباشد. شناخت و جذب تامین کنندگان و پیمانکاران شایسته و ارتباط مناسب و مستمر با ایشان در سطح کشور از جمله ماموریت های این واحد می باشد.

گروه ساختمانی زاگرس با رویکردی متفاوت و نوین در حوزه توسعه برند . مارکتینگ ، مهندسی فروش ، مدیریت ارتباط با مشتری و روابط عمومی ، اقدام به ایجاد ساختاری چابک و بروز در قالب واحد توسعه بازار نموده است. این واحد علاوه بر توجه به فعالیتهای مرتبط با بازار شناسی ، بازارداری و بازارسازی ، در راستای کشف فرصتهای جدید و توسعه کسب و کار کوشا بوده و با ایجاد بستری مناسب با رویکرد حفظ ارتباطی نزدیک و صمیمی با مخاطبین و ذینفعان خود ارایه راهکارهای نوین در پاسخ به نیاز ایشان و جلب رضایت مشتریان خود را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است.

واحد
فروش و بازاریابی

واحد
تبلیغات

تخصص در مدیریت تبلیغات به این علت که میتواند به صورت مستقیم بر فروش و درآمد و سود شرکت ها تاثیر بگذارد، همواره تخصصی ارزشمند بوده و در این راستا واحد تبلیغات گروه ساختمانی زاگرس با استفاده از تخصص افراد و مشاورین خبره در این زمنیه مشغول به فعالیت می باشد.